Studia przypadków

W zintegrowanej sali operacyjnej [ilustracja do artykułu]

Firma Alvo ze Śmigla zaczęła jako producent mebli gastronomicznych, a dziś bez kompleksów konkuruje na najbardziej wymagających rynkach, oferując zaawansowane rozwiązania dla sal operacyjnych i szpitali.

więcej Przeczytaj całą historię inne Inne historie sukcesu

Akademia PARP > Szkolenie: Elementy strategii marketingowej w e-biznesie

Elementy strategii marketingowej w e-biznesie [m]

Szkolenie przeznaczone jest dla osób, które przygotowują strategię marketingową dla działalności e-biznesowej. Dzięki niemu uczestnik dowie się, jak dokonać segmentacji rynku w ramach społeczności internetowej i jak wybrać grupę docelową dla swojej działalności. Pozna cechy charakterystyczne internautów jako klientów oraz nauczy się tworzyć profil idealnego klienta. Pozna też podstawowe strategie kreowania i pozycjonowania marki w Internecie.
Spis aktywności szkolenia
Elementy strategii marketingowej w e-biznesie

  • Lekcja instruktażowa
  • Moduł 1. Segmentacja rynku dla e-biznesu
  • Pretest do modułu 1
  • 1.1. Użytkownicy i społeczności w Internecie
  • 1.2. Na czym polega segmentacja rynku
  • 1.3. Określenie kryteriów segmentacji
  • 1.4. Wyznaczenie segmentów rynku
  • 1.5. Opis segmentów rynku
  • Posttest do modułu 1
  • Moduł 2. Wybór grupy docelowej dla e-biznesu
  • Pretest do modułu 2
  • 2.1. Krótka charakterystyka internautów
  • 2.2. Struktura internautów
  • 2.3. Stosunek internautów do reklamy on-line oraz zakupów w Internecie
  • 2.4. Idealny Klient
  • 2.5. Czego oczekują klienci?
  • 2.6. Jak stworzyć listę adresową?
  • Posttest do modułu 2
  • Moduł 3. Pozycjonowanie i budowa marki w Internecie
  • Pretest do modułu 3
  • 3.1. Podstawowe strategie kreowania marki
  • 3.2. Znaczenie i istota pozycjonowania produktu/usługi
  • 3.3. Błędy w pozycjonowaniu
  • 3.4. Od pozycjonowania produktu do pozycjonowania witryny w wyszukiwarkach - elementy social media
  • 3.5. Wybór domeny internetowej
  • Posttest do modułu 3